vrijdag 14 april 2017

Wat een verandering en energie!

Op dit moment ben ik op dag 5 van mijn Cleansing programma en ik had niet durven dromen wat het nu al voor mij doet.

Door mijn enthousiasme en het delen daarvan krijg ik veel vragen wat ik nu aan het doen ben :-)
Dus daarom maar even een blogje geschreven.

Ik ben ook oprecht enthousiast, ik heb vaker cleansing programma's gedaan maar of ze waren gewoon heel erg vies, kon ik ze niet volhouden of werd ik er alleen maar heel erg ziek van.
Nu gebeurd eigenlijk het tegenovergestelde.
De eerste twee dagen waren wel wat zwaarder, die twee dagen moet je vooral ook wennen en vond ik het zelf vooral ook erg veel en tijdens deze twee dagen mag je geen maaltijd (wel een aantal soorten groenten en fruit als tussendoortje).
Vanaf dag 3 mag je een lichte maaltijd van 600 calorieën.

Het programma duurt dus 9 dagen, ik ben dus inmiddels alweer halverwege.

Wat je dan allemaal eet?
Je krijgt een aantal voedingsupplementen verdeeld over de dag en je begint de dag met Aloe Vera drank en de eerste twee dagen drink je dit vaker om de boel goed op gang te zetten en de reiniging van je lichaam goed te starten.
Naast de supplementen, de Aloe, water en de groente en fruit tussendoortjes krijg je ook nog twee keer daags een proteïne shake en die is echt heel erg lekker!
Ik doe de shake in de blender met wat fruit en voor mij is het dan echt een traktatie, daarnaast vult deze ook lekker wat ook prettig is omdat de cleansing ook vooral heel veel water is en daar word je soms wel een beetje flauw van.

Ik heb gisteren voor de grap wat kleding uit de kast gepakt welke eigenlijk te klein waren en ging vervolgens stuiterend door het huis (zie je het voor je haha).
Maar daar was het mij niet eens om te doen, zoals je misschien weet ben ik constant op zoek naar natuurlijke producten die mijn gezondheid verbeteren en de klachten veroorzaakt door mijn ziekte verminderen. Dat had ik al gevonden in de vorm van de Aloë drank welke nu dus ook onderdeel is van het programma, maar dat dit nog zoveel meer kon doen had ik zelf echt niet verwacht.
Ik heb minder pijn, mijn huid is al minder droog en ik voel me gewoon heel erg energiek.

Dus ik ben toch echt heel erg blij dat ik me zelf weer aan een cleansing heb durven wagen!

Heb je nou zoiets van dit wil ik ook?
Dat kan dus, het is een heel eenvoudig programma, ja het is even plannen en de eerste twee dagen wennen maar ik heb tussendoor gewoon kunnen werken en de dingen gedaan die ik normaal ook doe.
Dus dat is bijzonder prettig. Natuurlijk reageert ieder lichaam anders dus is het wel verstandig zeker de eerste dagen zo te plannen dat je bijvoorbeeld wel lekker thuis in je pyjama kan blijven hangen ;-)

Je kunt de Cleansing bij mij bestellen, het pakket bedraagt 120,- incl. verzendkosten.
Je ontvangt dan het complete pakket met daarbij een heel handig instructie boekje waarin je ook alles kunt noteren, zal ik je toevoegen aan een speciale Facebook pagina waar je ervaringen kunt delen en vragen kunt stellen en natuurlijk kan je ook altijd terecht bij mij met je vragen.


Je kunt het pakket bestellen door een mailtje te sturen naar info@mignonvandebunt.nl
p.s. ik heb gekozen voor de Vanille versie omdat deze lekker mixt met fruit maar ben je erg gek op chocola dan kan je ook voor de choco versie kiezen!

Liefs,
Mignon



2 opmerkingen:

Mastello zei

Ik ben altijd vrij sceptisch met dit soort manier om af te vallen, zelf hou ik er van om veel te sporten. Dan gaat het ook altijd erg snel!

Mignon zei

@Mastello ik snap je helemaal. Helaas is het voor mij door mijn ziekte niet mogelijk meer om intensief te sporten. Voordat ik 12 jaar geleden ernstig ziek werd sportte ik minimaal 3 uur per dag (was ook mijn werk) dus weet als geen ander hoe fijn dat is.
Maar zoals ik al schreef was het me ook niet te doen om het afvallen, alleen een leuke bijkomstigheid ;-)