Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

Rust komt langzaam terug

De rust begint hier heel langzaam weer terug te keren na het sluiten van de winkel en het stoppen met de webshop. Nog wel druk met vanalles af te ronden voor de overdracht maar thuis is alles weer grotendeels aan kant en de hele administratie begint langzaam ook weggewerkt te worden.
Ik heb ook steeds meer het gevoel dat ik er echt goed aan heb gedaan en dat is fijn!

Langzaam komt de focus op de studio ook steeds meer terug en kan ik ook al weer aan de slag met een aantal nieuwe projecten.
Ook krijgen de plannen voor een nieuwe website voor de studio steeds meer vorm en is Linda (mijn vaste huisfotograaf :-)) alle afgeronde projecten aan het langs gaan om deze vast te leggen.

Bij ons thuis maakte ze onder andere ook de volgende foto's van mijn werkplek, een plek waar ik nu natuurlijk veel te vinden ben, de afgelopen weken was het daar een complete chaos na de verhuizing van de spullen uit de winkel maar inmiddels is alles op plek.
Het is een fijne plek geworden met mijn favoriete quotes aan de muur en de hangstoel waar ik graag even lekker in hang om een tijdschrift of een vakblad te lezen.

X Mignon



Geen opmerkingen: