Pagina's

zondag 22 maart 2015

Stoppen

Ik schreef er al eerder over dat er veranderingen op stapel stonden.
De laatste weken is een en ander alleen onverwachts in een stroomversneling gekomen en nog concreter geworden. 9 jaar geleden inmiddels alweer was ik heel erg ziek, een periode van ingrijpende keuzes en intensieve behandeling volgde met als resultaat dat ik er bovenop kwam! Ik denk mede dankzij mijn sterke wil en drive.

Die drive die heb ik nog altijd, alles eruit willen halen wat er in zit. Alle kansen grijpen en overal 100% voor gaan.
En dan val je ineens van de trap en wordt alles anders. Ik voelde me al een tijdje niet lekker maar probeerde dat eigenlijk weg te drukken. Echter denk ik dat niet voor niets gevallen ben, alsof er van boven iemand wilde zeggen; ho stop!
En dan komt de klap, ik ben weer ziek....slik.
Die drive en het feit dat je alles 100% goed wilt doen maakt je leven dan echter onmogelijk, want dat gaat nu simpelweg niet. Het is tijd te luisteren naar mijn lichaam en ervoor te zorgen dat ik erboven op kom.

Gevolg is keuzes maken, in je hoofd weet je wat het beste is maar concrete stappen maken is dan toch wel even heftig. Oftewel plannen en dromen gaan in de ijskast.

Authentique Mignon stopt, de tranen rollen over mijn wangen nu ik dit schrijf maar tegelijkertijd geeft het rust. Als je al een tijdje niet voor de 100% kunt gaan levert dat alleen maar stres en frustratie op, dat werkt gewoon niet. Je bent dan continue tegen jezelf aan het vechten en ik moet juist nu even goed voor mezelf gaan zorgen.
Ee heftig besluit dat tegelijkertijd ook heel veel rust geeft, het is goed zo.

Ook voor bedhuisje zijn we op zoek naar een licentie partner (tips zijn welkom!).Een partner die de productie en verkoop uit handen neemt zodat al die potentie niet verloren gaat, ik kan dat er nu gewoon niet bij doen.

De ontwerpstudio blijft wel, als ik heel eerlijk naar mezelf ben is dat wat ik het allerliefste doe en ook in deze tijd wil blijven doen. Ik wil niet alles loslaten waar ik de afgelopen jaren zo hard aan gewerkt heb en dit werk kan ik flexibel en ook vanuit huis doen en mijn blog zal daar ook onderdeel van blijven!

De winkel en webshop sluiten per 1 april! Komende week hebben we totale leeg verkoop van de winkel en webshop!

Onderstaande quote kwam ik tegen op Pinterest en vond ik wel heel toepasselijk.


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe! Hou je taai!