Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Woonbeurs 2014

Nadat ik vorig jaar mijn vaste jaarlijkse bezoekje aan de Woonbeurs moest missen vanwege zwangerschapscomplicaties was ik er dit jaar samen met collega Jacqueline weer vertrouwd bij!

Ik vond de opzet kleiner als dat ik gewend was maar daardoor was de beurs wel heel overzichtelijk. Hoewel het echt een consumentenbeurs is vond ik de beurs toch best wel inspirerend!

VT wonen vierde een feestje en dat was te merken! Wat een leuk huis en wat een leuke quotes hingen er overal!
Onze foto's in de photobooth mochten uiteraard ook niet ontbreken :-) Een grote hit op de woonbeurs!

Je zag goed dat de trend met koper nog even door gaat zetten, daarnaast waren er veel pastels, fluor verdwijnt langzaam een beetje op de achtergrond en maakt plaats voor koperoranje. Ook de cactus en de hangplant zijn terug van weg geweest! Daarnaast zag ik overal mijn favoriete kleur 'oud roze' , ik kon dus mijn hart ophalen ;-)

VT wonen kwam met een hele mooie tegel en behang collectie! Die tegels staan echt op mijn verlanglijstje, een patroon gebaseerd op de Portugese tegels maar dan in grijstinten. Ze zouden echt geweldig staan in onze keuken....of onze hal...en badkamer!
Grote kans dat ik binnenkort ook even een aantal rolletjes behang haal, er is namelijk nog genoeg te doen in ons huis na de verbouwing van de bovenverdieping, dus ik heb een excuus ;-)

Het prachtige behang van de nieuwe behangcollectie van VT wonen!

De prachtige tegels die op mijn verlanglijstje staan!
De woonhuizen van de bladen zijn ieder jaar een feestje! Het huis van Ariadne was denk ik wel mijn favoriet, een fijne mix van oud en nieuw! Dus daarover snel een eigen blogje ;-)
101 woonideeën had een huis vol zelfmakers en een gave werkplek die bij ons in huis niet zou misstaan, ook het kinderbed was immens populair!
VT wonen viel vooral op door het behang en de tegels waarover ik het eerder had.
Eigen huis & interieur had samen met More than classic een huis en tja die keuken was om te smullen! En ook de nieuwe collectie van Eigen huis & Interieur was erg mooi!

Al met al dus heel veel moois gezien en vooral vielen mij ook een aantal merken op die een prachtige collectie hadden gebaseerd op de laatste trends!

Teveel dus om alles hier te noemen maar ik kom er zeker op terug! ;-)

Geen opmerkingen: