Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Superleuke werkplek! Woonbeurs 2014

101 woonideeën is mijn favoriete tijdschrift! Ik vind het dan ook meer dan zonde dat het tijdschrift er mee moet ophouden :-(

Dit jaar waren ze dan ook voor het laatst aanwezig op de woonbeurs.
Het huis was vol van de zelfmakers die de afgelopen jaren in het tijdschrift hebben gestaan.

Hoewel ik dol ben op zelfmakers vond ik het woonhuis zelf iets te....begrijp me niet verkeerd het was leuk maar voorgaande keren was het 101 huis altijd mijn favoriet dus dat viel nu een beetje tegen.

Desalnietemin was er een hele leuke werkplek gemaakt in het 101 huis! Zo'n eentje die ik wel in huis wil hebben! Ik heb de plek, nu ook de inspiratie, dus nu nog de tijd vinden om aan de klus te gaan :-)

De maanden oktober en november staan nog vol met allemaal opdrachten, bedhuisje en Flavourites Live dus heb ik voor mezelf de maand december maar uitgeroepen als klusmaand! ;-)



Geen opmerkingen: