Pagina's

vrijdag 19 september 2014

Chaos en hectiek

Poehee ik lijk momenteel wel patent te hebben op chaos, drukte en hectiek :-)

Wel leuke chaos, drukte en hectiek maar als structuur freak zijnde ben ik momenteel een beetje uit balans, gelukkig heb ik mijn lijstjes nog want oei op het moment kan ik iets van plan zijn te gaan doen en dan zet ik twee stappen en dan weet ik niet meer wat?
Vandaag kreeg ik nog de tip gewoon weer terug te lopen...oftewel de band terugspoelen en jawel hoor dat helpt! Gewoon even in de reverse en ik wist weer wat ik wilde gaan doen :-)

Momenteel ben ik met verschillende interieurprojecten bezig waarvan ik alles moet regelen, kwamen er deze week nog eens twee projecten bij, hadden we de fotoshoot voor bedhuisje.nl, een dagje beurs tussendoor en daarnaast waren de winkel en webshop natuurlijk ook gewoon open waar dagelijks voldoende voor geregeld moet worden.

Behoorlijk druk dus, leuk druk en dan besef ik mezelf toch steeds weer wat een geweldige job ik toch heb! Maar die drukte betekent wel dat ik keuzes moet maken want ik kan het me helaas niet permitteren om hiervoor al extra mensen in te zetten.
Dit alles doen we dus met een heel klein team, ikzelf, Jacqueline die een dagje in de week mij het werk uit handen neemt zodat ik mama kan zijn en een stagiaire.

Er gaat dus wat veranderen, maar wat exact precies, daarover binnenkort meer ;-)

Afgelopen zondag hadden we dus de fotoshoot van onze eigen kindermeubellijn Bedhuisje.nl
Mijn eigen woonhuis was het decor voor de fotoshoot en werkelijk alles stond op zijn kop....ik slaap nu nog tussen de confetti :-)
We hadden hele mooie items van verschillende merken gekregen om te gebruiken voor de fotoshoot, ik zal ze binnenkort even nader toelichten! En samen met een aantal modelletjes heeft Linda de fotografe hele mooie foto's kunnen maken! Althans ik wordt al erg blij van de eerste foto's die binnen zijn! Hier alvast een voorproefje!




Geen opmerkingen: