Pagina's

vrijdag 29 augustus 2014

Voorbereidingen

Midden in mijn weekje adempauze borrelen de ideeën al weer op. Er zit namelijk een fotoshoot aan te komen! En die is toch best belangrijk en komt al snel dichterbij!
De eerste producten van Bedhuisje.nl gaan namelijk op de foto en daarnaast zullen we ook een heel aantal sfeerfoto's schieten voor op de website en in de brochure.

En wat extra leuk is, we slaan twee vliegen in een klap want tja als je zelf 3 kids hebt en allebei toch best druk bent schiet het er wel eens bij in om leuke foto's te maken van de kids!
Dus je raad het al, de kids mogen model staan! Toch wel handig dat ik ze alle drie in heel verschillende leeftijden heb :-) ...het enige wat nog ontbreekt is een meisje in de leeftijd rond de 6 jaar maar daarvoor is al een oproepje geplaatst dus dat komt vast goed ;-)

Maar dan...wat willen we precies in beeld brengen, wat gebruiken we daarvoor en wat moet de sfeer worden. Veel om over na te denken dus! En hoewel ik het in mijn hoofd al precies in beeld heb is het toch wel handig een en ander in beeld te brengen voor diegenen die meewerken en waarvan het ook wel handig is dat ze weten wat ik bedoel en voor ogen heb ;-)

Ik kan me dus weer lekker bezig gaan houden met moodboards en storyboards (vind ik errug leuk!) zodat een en ander die dag lekker vlot kan gaan verlopen en we ook exact weten welke props er gescoord moeten worden!

Onderstaand moodboard heb ik al gemaakt voor 1 van de sferen die ik graag weer wil geven, de afbeeldingen heb ik via onze Pinterest pagina.

Ik kan nu al niet wachten tot het zover is!

Geen opmerkingen: