Pagina's

vrijdag 22 augustus 2014

Bedhuisje

Na een zoveelste doorbroken nacht was daar ineens Bedhuisje.nl

Raar maar waar de doorbroken nachten door dochterlief halen soms het beste in mij naar boven :-) Zodra manlief zijn kussen raakt is hij vertrokken, ik daarentegen lig soms nog zeker een uur wakker en gelukkig besteed mijn brein die tijd altijd nuttig. Tijdens die nachtelijke uurtjes worden in mijn hoofd al verschillende opdrachten vorm gegeven en ontstaat er soms een idee waar ik en mijn omgeving wild enthousiast over zijn.
En zo was daar dus ineens bedhuisje.nl :-)

Fun, Sleep and Play
Basis voor de meubellijn is het huisje dat je op verschillende manieren kunt toepassen.
Het huisje kan met je kinderen meegroeien, stimuleert de fantasie en zorgt voor uren speelplezier!
Het huisje is te gebruiken als ombouw voor een wieg, als hoofdeinde voor het bed en tevens is er een combi te maken met verschillende bureautjes, een ladekast en kledingrekje, ook is er een bijpassende commode gemaakt welke je wanneer je de commode niet meer nodig hebt eveneens in het huisje kunt schuiven waardoor je een originele kast krijgt!
De meubels waarmee je het huisje kunt combineren staan allemaal op stoere industriƫle wielen waardoor je ze makkelijk kunt verplaatsen zodat je kindje vervolgens lekker kan spelen in het huisje.
En de meubels zijn maar liefst verkrijgbaar in 100 kleuren!

Ik ben supertrots hoe snel bedhuisje vorm heeft gekregen en hoewel de reacties tot nu toe overweldigend zijn ben ik heel nieuwsgierig naar hoe het zich zal gaan ontwikkelen!

Neem voor meer info over bedhuisje maar even een kijkje op de website ik ben heel benieuwd wat je 
ervan vindt?





Geen opmerkingen: