Pagina's

vrijdag 20 juni 2014

Oude kast wordt nieuwe kast

Hoewel ik het natuurlijk ook heel tof vind om lekker te kunnen shoppen en wat nieuws voor mijn huis te kunnen aanschaffen vind ik het eigenlijk wel net zo leuk om van iets ouds weer iets nieuws te maken :-)

Iets wat ik eigenlijk al van kinds af aan heb gedaan ( tot ergenis van mijn ouders ;-) )

We hebben in huis weinig nieuwe meubelen staan, vooral meubelen die al jaren mee gaan of gekregen zijn of ik heb ze bij de kringloop vandaan.

Nu hebben we sinds kort een heuse walk in closet ;-) dus werd onze kledingkast eigenlijk overbodig.
Manlief kwam op het idee om deze kast dan maar in de woonkamer neer te zetten op de plek waar mijn werkkast staat. En zo zag die werkkast eruit ;-) >>>>>>>
De werkplek is immers toch naar boven verhuisd en onze kledingkast biedt natuurlijk lekker veel ruimte aan alle spelletjes, knutselspullen en dvd's van de kids!

de kast voor de metamorfose
De kast was wit maar in de loop der jaren wat vergeelt dus er moest hoe dan ook een kleurtje overheen.
Na twijfel tussen wit en roze heb ik uiteindelijk gekozen voor groen :-)

kast na de metamorfose
Ik ben er erg blij mee en de kleur past ook mooi bij de mintgroene lamp van HK Living die sinds kort boven de tafel hangt! 

Nu dus alleen nog wat bedenken voor mij oude werkkast en de oude archiefkast :-) >>>>>>>

1 opmerking:

Bonjade zei

Mooie kleur......mooi groen.
Staat idd prachtig bij de lamp maar ook zeker bij de bloemen/plant op tafel.....
Geeft een heerlijk zomers gevoel.

Fijn weekend

Liefs