Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Drukke tijd

Tijd om te bloggen was er de afgelopen tijd niet, ik wordt even letterlijk geleefd en hol van de ene afspraak naar de andere, worstel door de ene to do list om vervolgens alweer een nieuwe te hebben.
Ik raak hiervan helemaal in mijn element en presteer opperbest hoewel het ook wel lekker is om soms even niets te hoeven doen hoor!

Het begon met de beurs in Parijs waar ik weer zoveel moois heb gezien! Tussen de afspraken door met klanten, leveranciers, collega's en wat al niet meer zijn we druk met de nieuwe webshop en interactieve pagina's een hele klus (die ik een beetje onderschat heb...ja ik geef het toe)
En alsof dat allemaal al niet genoeg was wordt de winkel komende week ook met 50m2 vergroot en krijgt een complete makeover...en dat kost ook een beetje voorbereiding..

En dan deze week vol gepland met een fair, woonbeurs, presentaties geven op een andere beurs...allemaal geweldig leuk!!! Maar tijd om te gaan zitten voor een Blogje no way....maar morgen maak ik dat goed!!
Dan ben ik namelijk de hele dag samen met collega Monique te vinden op de Woonbeurs bij Meet the Blogger waar ik die dag live verslag doe van alle inns en outs op de Woonbeurs! Je kunt ons live ontmoeten en aan het werk zien, ik heb allemaal leuke nieuwe items uit de webshop bij me en Monique heeft te gave Goodiebags gemaakt!
Het belooft een geweldige dag te worden en heb er enorm veel zin in!
Vandaag eerst nog even een dagje naar Giessenburg waar we op een geweldige fair staan bij de Graanschuur! Mocht je tijd hebben, echt een aanrader!

Misschien zie ik je daar...en anders misschien wel morgen bij de Woonbeurs!!

See you!


Geen opmerkingen: