Pagina's

dinsdag 1 februari 2011

Drukke tijd @ mijn werkplek

Het zijn ontzettende drukke weken, wel lekker natuurlijk om zo het nieuwe jaar te kunnen beginnen maar soms is het ook wel een beetje teveel van het goede.

Vorige week ben ik door alle drukte niet eens aan een blogje toegekomen dus nou toch maar even een snel blogje maken ;-) 

  

   

Ik werk vanuit huis en ook al heeft dat zo zijn nadelen.......bij ons is dat voornamelijk dat ik de tafel grotendeels in beslag neem, er allemaal bestellingen in de woonkamer staan te wachten, de gang vol staat met leveringen die uitgezocht moeten worden en je altijd met je werk bezig bent (al denk ik dat dat niet anders kan als je zelfstandig bent)..... ik vind het ideaal want op deze manier ben ik lekker veel thuis bij de kids.
De oudste (7) gaat al een tijd naar de basisschool en de jongste (5 mnd) is natuurlijk bij mij thuis maar dat is allemaal goed te combineren en voor de dagen dat ik deur uit moet naar klanten, beurzen en dergelijke heb ik een geweldige gastouder die ze opvangt en waar ik ze met een gerust hart achter kan laten.       

Onze eettafel ligt iedere dag vol met mijn lading tijdschriften, brochures, schetsen en ik gebruik de tafel als tekentafel, ik heb daar prachtig licht dus ideaal! Op dit moment ben ik druk bezig met twee hele leuke opdrachten een ontwerp voor een badkamer en een compleet interieurplan voor een woonkamer/suite van een prachtig jaren 30 huis waarin alle originele details nog aanwezig zijn!!! Echt heel erg mooi.

Daarnaast draait de webwinkel natuurlijk ook gewoon door en ben ik de beurs in Zeist al een beetje aan het voorbereiden...ik hoef me dus niet te vervelen.
 
Mijn favo kleurenpalet
Hierboven het kleurenpalet van onze wanden in huis. In ons huis hebben we Histor gebruikt maar deze kleuren van Grootmoederskastje Krijtverf heb ik sinds kort zelf in de collectie en komen nagenoeg overeen. Overal in huis hebben we mooie warme grijstinten met vergrijsd roze als accentkleur. Doordat de kleuren door het hele huis terugkomen krijg je een fijn ruimtelijk gevoel.
De computerkast is trouwens geschildert met krijtverf van Painting de Past (Persian Grey) ook een geweldig mooie kleur en steekt lekker af!

Be inspired!

4 opmerkingen:

Heidi zei

Goed zo...laat maar wat mooie plaatjes van je huis zien en meteen het kleurenpalet erbij, krijg ik inspiratie van! haha
Bij mij is het precies hetzelfde hoor, ik werk ook gewoon aan de tafel in de woonkamer.
We hebben wel een nieuwe gekocht van 2,40 lang, lekker veel werkruimte.

grtjsss Heidi

homemadebysylvia zei

Wat heb je een prachtige blog. Ik kom je graag volgen. En wat heb je een prachtig huis. Helemaal mijn smaak.
Groetjes Sylvia

Home and Lifestyle zei

Hoi Mignon, wat leuk dat je meedoet aan mijn give away! Ik heb mij inmiddels ook als volger bij jou aangemeld, je blog ziet er mooi uit!!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Mooi je favoriete kleuren zijn ook helemaal mijn kleuren. heb zelf ook persian grey in huis, mijn bank mee geschildert. Grootmoeders kastje heeft ook bijzonder mooie kleuren, en ebn gek van Painting the past. Heb zelf een eigen kleurenlijn van Just Paint, ook een supergoed verf, in eigen kleuren te verkrijgen. Maar die had ik toen nog niet dat ik 2 jaar geleden ging verhuizen. Super leuk hoor je blog en succes vandaag met live bloggen!