Pagina's

maandag 2 november 2015

Openhaard

De herfst is echt aangebroken, het is 's avonds echt al weer koud aan het worden. Bij ons thuis ook. We wonen in een oud huis uit 1880 en als het weer kouder wordt dan kan je dat bij ons al snel merken en de hoge plafonds helpen ook niet echt mee.
Maar reden te meer om de open haard weer te laten branden!
Hoewel ik moet bekennen dat het mij niet veel uitmaakt wanneer hij aangaat...de open haard gaat bij ons ook gerust aan als het 30 graden is :-)

Ik vind het gewoon supergezellig, de haard is ook het middenpunt van de kamer.
Hij zit midden in de woonkamer en de keuken, we hebben er aan beide kanten plezier van want je kijkt erdoorheen. Twaalf jaar gelden kostte het me de grootste moeite er eentje te vinden. Inmiddels zijn ze bij alle merken wel verkrijgbaar. Toen verklaarde men mij voor gek dat ik een haard wilde die aan beide zijdes zat...maar eigenwijs als ik ben zette ik door en we hebben er nu al 12 jaar plezier van!

Wil je ook een haard? Laat je dan goed adviseren! En bepaal vooral ook wat voor functie je haard moet hebben zodat je de rest van je inrichting eromheen kunt bouwen.

Bij ons zien we hem vanuit de eethoek, zithoek en keuken.



1 opmerking:

Bonjade zei

Prachtig.......je woont ook zo mooi!

fijne avond

Liefs